9 Eylül 2009 Çarşamba

"The Colours Of Our Life - Yolculuk"



Yolculuk..
Seyahat etmek benim icin her zaman , yasadigimi hatirlamak ve manevi olarak zenginlesmek demektir.
Yeni yerler gormek, yeni insanlarla tanismak onlarin hayatlarindan kesitler ogrenmek, hatta zaman zaman onlarla yasamak, benim icin her zaman cok leziz bir durum olmustur
Bu resmi Uruguaya gelmeden bir hafta once Samatya sahilinde cekmistim..( Nisan 2009 )
Yazdan kalma bir gundu.O donemde Istanbul da yasayan biri olarak soyluyorum, kendimi  beyaz tenli  bir Ingiliz olarak hissediyordum.Kasvetli ve bol yagmurlu gecen kis dan oturu beyazdim ve ruhum bedenimin aksine kapkaranlikti..

O gun..
Her zamanki gibi yine bakiyordum onlara..
Geliyorlardi ama 1, 2 gun sonra gidiyor olacaklardi..
Iste bende ;
O gun..
Gelip gidecek olanlari  selamliyor ve ugurluyordum..
Zaten bir tek bunu yapabiliyordum..
Her gunki gibi..
O gun..
....
Her zamanki gibi hissettigim ama dile getiremedigim bir seyler vardi..
O gun..
....
O gun
Onlar..
Tam tepemde uctular, tam tepemde donduler..
Bana guzel  seyler soylediler..
….
Onlar O gun..
Ben yakin zamanda bir baska gun..
Uctum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder